Monday 4 December 2017

Forex consultant jobs in gauteng


Konsultant TellerEnquiriesForex Aby stworzyć unikalne doświadczenie klienta, obsługując transakcje zagraniczne i kasjerskie, klient pyta o potrzeby banków w zakresie potrzeb klientów i odsyła do możliwości sprzedaży krzyżowej, jednocześnie minimalizując ryzyko i przyczyniając się do realizacji celów branżowych. Zarządzane Wydajności Operacyjne - Uwierzytelniaj klientów i transakcje zgodnie z odpowiednią procedurą i zasadami. Unikaj i minimalizuj straty oraz przestrzegaj zasad i przepisów dotyczących kontroli dewizowej banku, postępując zgodnie z odpowiednimi procedurami wewnętrznymi przy przeprowadzaniu wszystkich transakcji. Zapobiegaj ryzyku i stratom związanym z oszustwami przez kierowanie wszelkich zdarzeń poza mandat lub procedurę uwierzytelniania do odpowiedniego kierownictwa. Zmniejsz ryzyko i spełnij wymagania prawne poprzez aktualizację utrzymywania i / lub odnawiania rekordów informacji o klientach (np. Wymagań FICA). Zapewnij obsługę klienta i zaspokojenia zidentyfikowanych potrzeb klientów (np. Zapytań dotyczących oświadczeń) poprzez przestrzeganie odpowiednich procesów. Wspierana transformacja i zmiana - Wkład w kulturę sprzyjającą osiągnięciu celów transformacji poprzez uczestnictwo w inicjatywach budowania kultury Nedbank (np. Ankiety). Osiągnięcie strategii biznesowej (np. Zielonej strategii) poprzez uczestnictwo i wspieranie inicjatyw na rzecz odpowiedzialności korporacyjnej. Szukaj możliwości usprawnienia procesów i systemów biznesowych poprzez identyfikację i rekomendowanie skutecznych sposobów działania i dodawania wartości do Nedbanku. Działaj jako ambasador marki, wyświetlając odpowiednie zachowanie i wartości Nedbank. Dodaj wartość do Nedbanku, wspierając wdrażanie nowych zasad i systemów procesów. Dostarczona usługa klienta - dostarczanie na zidentyfikowane potrzeby i wymagania klientów poprzez zaangażowanie klienta (tj. Zadawanie odpowiednich pytań) zgodnie z wymaganymi procesami i procedurami oraz przez udzielanie informacji zwrotnych od klientów. Buduj i utrzymuj relacje z klientami, informując klientów o postępach lub działaniach podjętych w związku z zapytaniami i wnioskami dotyczącymi aplikacji. Kształcić i rozmawiać z klientami, informując ich o alternatywnych kanałach samoobsługi, które będą oszczędne pod względem czasu i wygodne. Twórz synergetyczne relacje wewnętrzne poprzez współpracę z wewnętrznymi interesariuszami. Zidentyfikowane linie sprzedaży - Zidentyfikuj jakość potencjalnych klientów i pozwól na sprzedaż krzyżową (bez doradztwa), dzięki sugestiom klientów, dzięki sugestiom odnoszącym się do odpowiedniego działu w zakresie działań i przechwytywaniu ich w systemie zarządzania klientami. Zaspokajanie potrzeb informacyjnych klientów i ułatwianie przetwarzania sprzedaży poprzez informowanie klientów o szczegółach procesów i odpowiednich dokumentach wymaganych dla zainteresowanego produktu. Zarządzane Self - Pozostań na bieżąco i bądź na bieżąco z wymaganiami dotyczącymi ryzyka i zgodności Nedbank czytając odpowiednie strony internetowe biuletynów i uczestnicząc w sesjach. Twórz własną karierę i zarządzaj nią, kierując się wskazówkami i wsparciem działu Team Leader i współpracowników. Zrozumienie i przyjęcie wizji i wartości Nedbank poprzez wykazanie wartości poprzez interakcję z zespołem i interesariuszami. Popraw swoje umiejętności osobiste na bieżąco z rozwojem wiedzy specjalistycznej i przyszłego wzrostu, identyfikując kursy szkoleniowe i postępy w karierze dla siebie poprzez przekazywanie informacji zwrotnych od kierownictwa. Niezbędne kwalifikacje - Poziom NQF Matric Grade 12 National Senior Certificate Preferred QualificationCertificate: Banking. Dyplom: Poziom minimalnego doświadczenia bankowego i biznesowego Preferowane 6 - 12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta w branży finansowej lub w banku kasjerskim. Kompetencje behawioralne Budowanie lojalności klientów Stosowane uczenie się Przyczynianie się do sukcesu zespołu Komunikacja Zarządzanie pracą (w tym zarządzanie czasem) Tolerancja stresu Jakość Orientacja Data zamknięcia Proszę skontaktować się z zespołem rekrutacyjnym Nedbank pod 27 860 555 566Dzielone zlecenia Exchange Niektóre cenne informacje dotyczące zleceń wymiany walut Istnieje ogromna większość naszych użytkowników (24). w sektorze finansów, które szukają pracy jako wymiana walut. Bądź pierwszą osobą, która złoży wniosek o stanowisko, które Cię interesuje Lokalizacja jest ważnym czynnikiem w twojej decyzji, właśnie dlatego musisz wiedzieć, że Johannesburg jest miejscem, w którym znajduje się 36 wszystkich ofert pracy. Innym ważnym miejscem jest Kapsztad, w którym można ubiegać się o łącznie 31 miejsc pracy, a na końcu inną alternatywą jest populacja Sandton, gdzie jest 14 ofert pracy. Logowanie społecznościowe Samouczek JobisJobSales i usługi Aby stworzyć unikalne doświadczenie klienta, obsługując transakcje zagraniczne i kasjerskie, klient pyta o potrzeby bankowe na potrzeby klientów i oferuje możliwości cross-sellingu, jednocześnie minimalizując ryzyko i przyczyniając się do realizacji celów branżowych. Wydajność operacyjna 8211 Uwierzytelniaj klientów i transakcje zgodnie z odpowiednią procedurą i zasadami. Unikaj i minimalizuj straty oraz przestrzegaj zasad i przepisów dotyczących kontroli dewizowej banku, postępując zgodnie z odpowiednimi procedurami wewnętrznymi przy przeprowadzaniu wszystkich transakcji. Zapobiegaj ryzyku i stratom związanym z oszustwami przez kierowanie wszelkich zdarzeń poza mandat lub procedurę uwierzytelniania do odpowiedniego kierownictwa. Zmniejsz ryzyko i spełnij wymagania prawne poprzez aktualizację utrzymywania i / lub odnawiania rekordów informacji o klientach (np. Wymagań FICA). Zapewnij obsługę klienta i spełnij zidentyfikowane potrzeby klienta (np. Zapytania), postępując zgodnie z odpowiednimi procesami. Wspierana transformacja i zmiana 8211 Przyczynianie się do kultury sprzyjającej osiąganiu celów transformacji poprzez uczestnictwo w inicjatywach budowania kultury Nedbank (np. Ankiety). Osiągnięcie strategii biznesowej (np. Zielonej strategii) poprzez uczestnictwo i wspieranie inicjatyw na rzecz odpowiedzialności korporacyjnej. Szukaj możliwości usprawnienia procesów i systemów biznesowych poprzez identyfikację i rekomendowanie skutecznych sposobów działania i dodawania wartości do Nedbanku. Działaj jako ambasador marki, wyświetlając odpowiednie zachowanie i wartości Nedbank. Dodaj wartość do Nedbanku, wspierając wdrażanie nowych zasad i systemów procesów. Dostarczona usługa klienta 8211 Dostarczanie na określone potrzeby i wymagania klientów poprzez zaangażowanie klienta (tj. Zadawanie odpowiednich pytań) zgodnie z wymaganymi procesami i procedurami oraz przez udzielanie informacji zwrotnych od klientów. Buduj i utrzymuj relacje z klientami, informując klientów o postępach lub działaniach podjętych w związku z zapytaniami i wnioskami dotyczącymi aplikacji. Quality Sales Leads 8211 Identyfikowanie liderów sprzedaży wysokiej jakości i umożliwianie sprzedaży krzyżowej (bez doradztwa) za pomocą sugestii klienta, która składa sugestie odnoszące się do odpowiedniego działu w celu podjęcia działań i przechwytywania go w systemie zarządzania klientami. Zaspokajanie potrzeb informacyjnych klientów i ułatwianie przetwarzania sprzedaży poprzez informowanie klientów o szczegółach procesów i odpowiednich dokumentach wymaganych dla zainteresowanego produktu. Zapewnij obsługę klienta i unikaj niszczenia starych zapasów i kosztów związanych z przedrukiem i wydaniem, informując klienta o dostępności drukowanych towarów oczekujących na odbiór (tj. Czeków i kart). Osiągnij cele indywidualne i oddziałowe (punkty kontaktowe) za pomocą zintegrowanego systemu bankowego (IBS). Zarządzane Self 8211 Pozostań aktualny i bądź na bieżąco z wymaganiami dotyczącymi ryzyka i zgodności Nedbank czytając odpowiednie strony internetowe biuletynów i uczestnicząc w sesjach. Twórz własną karierę i zarządzaj nią, kierując się wskazówkami i wsparciem działu Team Leader i współpracowników. Zrozumienie i przyjęcie wizji i wartości Nedbank poprzez wykazanie wartości poprzez interakcję z zespołem i interesariuszami. Popraw swoje umiejętności osobiste na bieżąco z rozwojem wiedzy specjalistycznej i przyszłego wzrostu, identyfikując kursy szkoleniowe i postępy w karierze dla siebie poprzez przekazywanie informacji zwrotnych od kierownictwa. Niezbędne kwalifikacje 8211 Poziom NQF Matric Grade 12 National Senior Certificate Certificate: Banking. Dyplom: Poziom minimalnego doświadczenia bankowego i biznesowego Poziom Preferowany 6 8211 12-miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta w branży finansowej lub w banku kasjerskim. Budowanie lojalności klienta Stosowane uczenie się Przyczynianie się do sukcesu zespołu Komunikacja Zarządzanie pracą (w tym zarządzanie czasem) Tolerancja stresu Orientacja jakościowa

No comments:

Post a Comment