Friday 1 December 2017

Grupa dyskusyjna forex


Forum dyskusyjne poświęcone handlowi To jest coś, na co obaj możemy się zgodzić. Ale nie zgadzam się z cytatem. Na wystarczająco długiej osi czasu wskaźnik przeżycia dla wszystkich spada do zera. Po prostu. Widziałem i znam 2 facetów i 1 grupę. Prawdziwe pieniądze. 2 chłopaków sprzedawało akcje od 2017-2018. Handlowali z 100K i 500K. Jeden stracił 15, a szef. Nie dostanie się tutaj w politykę. Nie cel gwintu. Zadziwiające, jak łatwo politycy zabierają nasze wolności w imię zmniejszenia naszego ryzyka, więc nie będziemy tego robić. Co wiemy o większości handlowców 1. Większość przedsiębiorców traci. 2. Większość handlowców obsługuje wsparcie. SR opiera się na historycznych cenach. Rynek jest żywy i. moje strefy SR byłyby tutaj: działa dobrze w trendach w zakresach muszą korzystać z podejścia diff nadzieję, że to pomoże i powodzenia w dzisiejszych czasach Dzisiejsze generowanie Internetu jest coraz bardziej zaspokajane z działalności zakładów sportowych w dzisiejszych czasach. Ponieważ Internet zmienił nasze życie, a nowe pokolenie jest całkowicie zależne od Internetu dla każdego działania, albo chodzi o ważne informacje, albo o inne zadania, takie jak rozrywka itp. Dzisiejsze pokolenie internetowe coraz bardziej sobie radzi z działaniami związanymi z zakładami sportowymi w dzisiejszych czasach. Ponieważ Internet zmienił nasze życie, a nowe pokolenie jest całkowicie zależne od Internetu dla każdego działania, albo przychodzi do ważnych informacji lub innych zadań, takich jak rozrywka itp. Najbardziej opłacalny model handlu, który kiedykolwiek spotkasz Ta grupa jest przeznaczona dla handlarzy dusi kto byłby trenowany, jak realizować strategię Strangle i handel opłacalny konsekwentnie bez odniesienia do kierunku rynku. Gdzie omawiamy najnowsze zmiany w tym szybko zmieniającym się obszarze rynku Forex i zarządzania pieniędzmi. Kto w górę iw dół oraz jakich pułapek unikać. Jednym z głównych celów nauki, jakie stawiam uczniom na moich zajęciach, jest rozwinięcie umiejętności krytycznego i analitycznego pisania o dowolnej liczbie tematów i spraw (Zobacz: Rozwijanie umiejętności pisania krytycznego i pisania filozoficznego ). W końcu silne umiejętności pisania są wysoko cenione przez pracodawców. Ale jestem również zaangażowany w pomaganie ci w poprawie twoich umiejętności komunikacji ustnej. Doskonałe umiejętności komunikacyjne są kluczowe dla sukcesu w miejscu pracy, szczególnie jeśli aspirujesz do pozycji lidera w wybranej przez ciebie karierze. Jednym z kluczowych sposobów, w jaki uczniowie wzmacniają swoje umiejętności komunikacyjne na moich kursach jest angażowanie się w uczenie kooperatywne w dyskusjach w małych grupach. Na kolejnych stronach opiszę charakterystykę dyskusji w małych grupach na moich zajęciach. Omówię także, w jaki sposób możesz skutecznie uczestniczyć w tych dyskusjach. Mówię o rolach członków grupy, a także o sposobach oceniania sukcesu naszej pracy grupowej. Podaję niektóre strategie sukcesu w pracy grupowej, które możesz chcieć zaimplementować. Opiszę, jak zacząć od dyskusji w małych grupach. Spoglądam także na zmianę poglądów w konstruktywny sposób i otwarcie na różnice między członkami grupy. Wreszcie, oferuję listę kontrolną do oceny twoich umiejętności w efektywnym uczestnictwie w zajęciach. Jakie są cechy dyskusji w małych grupach na moich zajęciach? Kiedy podejmiesz jedną z moich lekcji, zauważysz, że używamy małych grup do generowania pomysłów w ramach przygotowań do wykładu, filmu itp. Podsumuj główne punkty w tekście lub poziomie oceny czytania Umiejętność i zrozumienie Ponownie przeanalizuj pomysły przedstawione w poprzednich klasach przegląd egzaminów, problemów, quizów i pisania zadań Przetwarzaj efekty uczenia się na końcu porównania klas i teorii kontrastów, problemów i interpretacji rozwiązują problemy, które wiążą teorię z praktyką i burzą mózgi zastosowania teorii do życia . O byciu skutecznym uczestnikiem w dyskusji na temat tego, jak możesz być efektywnym uczestnikiem dyskusji w klasie na moich kursach W swojej książce "Cooperative Learning", np. Johnson, Johnson i Smith (Washington DC, ASHE-ERIC, Raport o szkolnictwie wyższym nr 4, 1991) opisują pięć cech skutecznych dyskusji w klasie. Zachęcam do poświęcenia czasu na zastanowienie się, w jaki sposób można zastosować się do ich zaleceń. Do tego stopnia, że ​​możesz osiągnąć swoje cele, zwiększysz umiejętności komunikacyjne, które są wartościowe teraz w klasie. Umiejętności te będą również pozytywnie postrzegane przez pracodawców w przyszłości. Pozytywna współzależność. Grupa tonie lub pływa razem. Cel ten osiągamy w dyskusjach w małych grupach na moich kursach, gdy każdy członek grupy ma wspólne zadanie grupowe, wspólny cel i wspólne zasoby (wspólny tekst lub problem). Interakcja twarzą w twarz i rzecznictwo. Uczniowie pomagają sobie wzajemnie się uczyć. Osiągamy cel polegający na pomocy, zachęcaniu i wspieraniu się nawzajem w procesie uczenia się poprzez sposób, w jaki konstruujemy miejsca siedzące w klasie. Uczniowie mogą się lepiej uczyć, gdy spotykają się w małych kręgach. Uczniowie wspierają się nawzajem w nauce, gdy podejmują zobowiązanie do rozwiązywania problemów wspólnie poprzez dyskusję i wspólne wyjaśnienia. Na początku możesz być zaniepokojony dyskusjami grupowymi. Czasami uczniowie na moich zajęciach, którzy nigdy nie uczestniczyli w małych grupach, podchodzą do przydzielonych im zadań w wysoce indywidualistyczny sposób. Na przykład, zamiast pracować razem nad serią pytań, które zostały poproszone o przedyskutowanie, decydują, że każdy uczeń będzie pracował sam w jednym z pytań i podzieli się odpowiedzią herhis z innymi. Odradzam prywatyzację pracy grupowej. Bardziej skuteczne wspólne uczenie się ma miejsce wtedy, gdy uczniowie podtrzymują zobowiązanie do dzielenia się spostrzeżeniami. Cztery lub pięć głów to nie jedna, jeśli chodzi o odpowiedź na zadanie. Indywidualna odpowiedzialność. Każdy członek grupy ma obowiązek wnosić swój wkład do grupy i wykonywać swój udział. Chociaż praca w małych grupach zwykle nie przebiega dobrze, gdy uczniowie dzielą się częściami zadania między sobą, tym samym prywatyzując zadanie, praca w małych grupach zostaje wzmocniona, gdy uczniowie dzielą się. role członków grupy między sobą. Typowe role to: kapitan zespołu, który utrzymuje grupę w zadaniach i koncentruje się. Shehe czyta zadanie grupie, pośredniczy w konflikcie i zarządza czasem. rejestrator lub urzędnik, który zajmuje minuty i zapisuje istotne punkty. Heshe również relacjonuje całą klasę. Ekstrawertycy i introwertycy: Kwestia stylu Osoby, które przyjmują ekstrawertyczny styl komunikacji lubią myśleć głośno, komponować swoje myśli w locie. Mogą być niewygodne z milczeniem w grupie. Osoby, które przyjmują introwertyczny styl komunikacji lubią myśleć prywatnie w danej sprawie, słuchają tego, co wszyscy mają do powiedzenia, a następnie mówią w myślach. Często czują się komfortowo w dłuższych okresach ciszy w grupie. Równowaga wkładu grupowego ma miejsce, gdy członkowie grupy doceniają zróżnicowane style komunikacji, jednocześnie zachęcając się nawzajem do wychodzenia poza formę: osoby, które preferują styl ekstrawertyczny, muszą okresowo odpoczywać i cicho zastanawiać się nad kwestią, którą osoby, które opowiadają się za zamkniętym stylem, okresowo potrzebują. być zachęconym do wniesienia wkładu, nawet jeśli nie rozwinęli jeszcze w pełni problemu w swoich głowach. Płeć i różnice kulturowe: Czasami uczniowie przypisują sobie nawzajem role w grupach w oparciu o socjalizację płci, opierając się na stylach komunikacji, w których są najbardziej komfortowe w ustawieniach społecznych. Grupy najlepiej ze sobą współpracują, gdy członkowie grupy eksperymentują z różnymi rolami w grupach, nawet tych, z którymi nie mają tyle doświadczenia. Czasami różnice w kulturze utrudniają komunikację w grupie. Być może dorastałeś w społeczności (w innym regionie USA lub w innym kraju), w której style komunikacji znacznie różnią się od tych, z którymi spotykasz się w UNI. Typowe różnice kulturowe w modelach komunikacji obejmują większy lub mniejszy stopień tępości, większą lub mniejszą asertywność w mowie i preferencję zarówno bezpośredniej rozmowy, jak i dla rundy i pośredniej rozmowy. Grupy najlepiej ze sobą współpracują, gdy członkowie wykonują wrażliwość na te różnice, cenią swoją wyjątkowość i pozostają otwarci na rozmowę ze sobą, pomimo różnic. Minefields of Egothink i Clonethink: Praca grupowa może stać się frustrująca, jeśli członek grupy wkłada całą swoją energię w wyrażanie swojego poglądu i brak jakiejkolwiek energii w słuchaniu innych i osiągnięciu porozumienia jako grupy. Jednak praca grupowa nie wypala również wtedy, gdy członek grupy nie wkłada żadnej energii w wysiłek grupy, szybko zgadzając się z pierwszym zgłoszonym oświadczeniem i decydując, że rozmowa się skończyła. Skuteczne grupy monitorują poziomy energii podczas rozmowy: istnieje pośrednia droga między monopolizującymi tendencjami Egothinka i pasywnymi postawami Clonethinka. Co prowadzi do doskonałej dyskusji Wszyscy członkowie zgadzają się na dłuższą rozmowę, w której wszyscy dzielą się swoimi poglądami. Kiedy poruszają się stopniowo, ale systematycznie w kierunku integracji i syntezy poglądów, twórcze, wysokoenergetyczne i skuteczne uczenie się występuje u wszystkich członków grupy. Czy jesteś skutecznym uczestnikiem w dyskusjach grupowych Jeśli zastanawiasz się nad swoimi umiejętnościami w dyskusji grupowej, zastanów się nad ostatnią dyskusją w klasie. Następnie spójrz na poniższą listę. Jeśli możesz powiedzieć, że regularnie osiągasz wyniki na tej liście, masz stałe umiejętności komunikacyjne w grupie. Jeśli od czasu do czasu lub rzadko osiągasz te wyniki, zapoznaj się ze strategiami sukcesu wymienionymi powyżej i spróbuj wdrożyć niektóre z nich w przyszłych dyskusjach. Włączyłem wcześniejszą wiedzę do dyskusji grupowej.

No comments:

Post a Comment